Цей модуль допоміг
мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у
навчанні та про роль і місце диференційованого навчання. Робота
над цим модулем звернула ще раз увагу на диференціальний підхід в навчанні. Щоб
учні стали самостійними, вони мають виконувати роботу самостійно: від початку і до
кінця (вміти обрати завдання, виконати його вчасно, якщо виникли труднощі, то
попрацювати ще більше, щоб з ними справитися, вміти захистити свою роботу). Але
цьому передує ВЕЛИКА робота вчителя, щоб їх цього навчити: робити це саме, але
спочатку в малих частках, поступово збільшуючи. Щоб врахувати і підтримати
різні освітні цілі своїх учнів, треба здійснити різносторонній аналіз: потреби
учнів, їх можливості, прагнення. Щоб здійснити це, треба вміти
зацікавити дітей.
Немає коментарів:
Дописати коментар